کي‌روش:تيم ملي ايران آينده خوبي خواهدداشت
 
کلبه فراقط!!!
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 9:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: مسابقات انتخابي جام جهاني يک ماراتن است و بنابراين سه امتياز ي که در بازي با لبنان از دست رفت، به اندازه سه امتياز بازي با کره جنوبي اهميت دارد.


به نقل از ايسنا،کارلوس کي‌روش در نشست خبري امروز (پنجشنبه) خود با اصحاب رسانه درباره بازي با کره جنوبي، اظهار کرد: در ابتدا بايد بگويم که بهتر است ديدمان را براي صعود به جام جهاني تعيين کنيم. اين مسابقات يک ماراتن است و دوي سرعت نيست. هشت مبارزه در آن براي ما وجود دارد. هدف اصلي ما اين است که در اين گروه تيم اول يا دوم شويم و اين کار را بايد با جمع‌آوري امتيازات برسيم. بنابراين در اين راه ارزش سه امتياز بازي با لبنان دقيقا به اندازه سه امتياز بازي با کره جنوبي خواهد بود.

وي افزود: پس در درجه اول در اين مسابقات جمع‌آوري امتياز براي همه تيم‌ها سخت است. به عنوان مثال الان يکي از بهترين تيم‌هاي اين گروه در رده آخر قرار دارد يا همين مثال را مي‌توان درباره استراليا زد. همين موضوع ثابت مي‌کند که اين بازي‌ها چقدر سخت است و تيم‌هاي سخت کوش مي‌توانند در آن موفق باشند.

کي‌روش درباره بازي با کره جنوبي ادامه داد: اين بازي براي ما اهميت زيادي دارد اما مهم‌تر اين است که مسابقات در همين جا تمام نمي‌شود. حتي بعد از بازي با کره جنوبي هنوز 12 امتياز باقي مانده است که امتياز کمي براي هيچ کدام از تيم‌ها نيست. تيم‌ها مي‌توانند اين امتيازات را به دست بياورند يا آنها را از دست بدهند. پس از نگاه جمع‌آوري امتياز بازي با کره جنوبي براي ما اهميت زيادي دارد. مسلما ما هر آنچه که در توان داريم را به کار مي‌گيريم تا اين سه امتياز به دست آيد. اما تکرار مي‌کنم ماراتن مسابقات براي ما بعد از بازي با کره جنوبي تمام نمي‌شود.

وي در پاسخ به اولين سوال اين نشست مبني بر اين که تيم ايران خوب گل نمي‌زند و در مقابل راحت گل مي‌خورد که ممکن است به اشتباهات رحمتي برگردد، آيا فکر نمي‌کنيد براي حل اين مشکل بايد تغييرات بيشتري در تيم ملي صورت گيرد، گفت: فوتبال ورزشي است که با احساسات همراه بوده و بعضا اشتباهاتي هم در آن وجود دارد. فوتبال بازي کردن بستگي به نوع تفکر افراد دارد. ما پارسال شاهد بوديم والدز دروازه‌بان بارسلونا اشتباه بزرگي را انجام داد و بارسا شانس موفقيتش را در آن بازي از دست داد. بعد از آن دليل نمي‌شود که والدز بازيکني باشد که هميشه اشتباه مي‌کند. در تيم من همه با هم مي‌بريم و اگر مي‌بازيم همه بازيم. اگر مشکلي در تيم بوده و نياز به برطرف کردن باشد با هم برطرف مي‌‌کنيم. با هم مي‌خنديم و با هم گريه مي‌‌کنيم. مسلما در اين سطح از مسابقات قدرت همه تيم‌ها به هم نزديک است. ما به اهدافمان مي‌رسيم اگر بتوانيم گل‌هاي لازم را بزنيم.

کي‌روش به بازي با لبنان اشاره کرد و گفت: همان طور که همه مي دانند از نتيجه‌ بازي قبل راضي نيستيم، اما واقعا ناعادلانه است که به برد ما در ازبکستان اهميت زيادي داده نشود که نشان مي‌دهد شما برداشت درستي از مسابقات بين‌المللي نداريد. با توضيحاتي که دادم پس دليلي ندارد هول کنيم و تغييرات با عجله‌اي را در تيم ايجاد کنيم چون تيم ملي فوتبالي بازي مي‌کند که نشان مي‌دهد آينده خوبي خواهد داشت. ما بايد در بازي آينده قطعا بهتر از قبل بازي کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان